2013. november 16., szombat

Magamról


Magamról


Hát holis kezdjem én kezdő blogoló.Talán ott hogy volt egy rendszerváltás ami nemigazán kedvezett az embereknek,akkor sokan elvesztették a munkájukat mivel olyan törvényeket adtak a munkáltatók kezébe amivel bármikor indok nélkül elküldhetnek.Most 45 éves vagyok ,akkor hál istennek biztos munkahelyem volt biztos megélhetéssel a családnak.Na de tettem egy rossz dolgot,mondják a munkaadók merészeltem szülni egy gyönyörű kislányt,hát soha de soha nem gondoltam volna hogy ez lesz életem változó pontja.Nem a gyerek neki nagyon örültünk és természetesen most is mikor már nagy és szép nagylány ,soha nem bántam meg hogy ő van nekem.De kaptam én a munkaadómtól ,gyes után vissza a kerékvágásba a munkába ,plusz a család,de sajnos ez az élet nem kegyelmez senkinek,asztmás lett a lányom 1 éves korába aki tudja mi az annak nem kell elmesélni mennyit szenvedtünk szaladtunk sírtunk.Istennek hála 7 éves korára kinőtte ,de közbe voltak ám események amit ha valaki mondja hülyére röhögöm magam rajta,de sajnos ez nem volt nevetséges 20 év folyamatos munkaviszony után a munkaadóm úgy döntött mivel sokat vagyok táppénzen a gyerekkel nincs helyem a munka világa ,hát had ne mondjam mint akit nyakon öntöttek egy pohár forró vízzel.Szóval akkor most az a bűnöm,hogy mertem egy kisembernek életet adni,nem akartam elhinni,de sajnos szembe kellet néznem a valósággal a világ megváltozott.Szóval nekem is változnom kell alkalmazkodni az adott körülményekhez.Mivel mind ketten férjemmel dolgoztunk elég jó helyen nem volt panaszom az életünk minőségéhez elég jól éltünk,de megdolgoztunk érte.Változott minden mi is sajnos rossz irányba mivel a megszokott dolgokra nem tellett behúztuk a nadrág szíjat és szívtuk a fogunkat,közbe munkát kerestem ami egyre nehezebb volt ha kaptam is csak 3 vagy 6 hónapos szerződésekkel de hát ennek is örülni kellet.Voltak furcsa dolgok ,volt olyan hogy azt mondta a munkáltató túl képzet vagyok ehhez a munkához,esküszöm szó szerint nyitva maradt a szám,én dolgozni akarok nem képzettségeken rágódni.Aztán feltettem a kérdést most jó hogy a szüleim taníttattak vagy nem jó ,de válaszom nincs rá még most sem,félre ne értsetek a tudás jó és tanulni kell én is tanulok most is csak más területen mint az eredeti foglalkozásom én asszimilálódom a világhoz,azt teszem amire kereslet van ,azt keresem hol lehet pénzt csinálni ,sajnos a deviza hitel csapdájába mindent meg kell gondolni és úgy cselekedni ,hogy én járjak jól ,szóval akkor kezdtem az internetes munkákkal foglalkozni,volt ami bejött volt ami nem ,aztán beleástam magam az online Marketingbe ,sokat lehet belőle tanulni.Nézd meg a világ egy képernyő és egy billentyű mi az amit itt nem lehet megtalálni,azért világ háló bármit szeretnél csak bepöntyögöd a Gogoléba és máris előtted van amit szerettél volna,sőt még vásárolni sem kell menned leadod a megrendelést másnap itt a futár és megvan minden.Szeretnélek benneteket bevezetni az internetes marketingbe hogy hogyan keress pénzt vele.Most mindenkinek kellemes éjszakát a fiatalságnak pedig jó szórakozást kívánok

Szilvi. 20013.11.16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése