2013. november 17., vasárnap

A Siker



"Igazi sikered úgy lehet, ha soha nem adod fel. Hogy jó időben, jó helyen légy, csak akkor adatik meg, ha folyamatosan keresed ezeket a jó helyeket."/Arthur Pine/


,,Ha elhiszed, hogy legyőztek - legyőztek. Ha elhiszed, hogy nem mered - nem mered. Ha győzni akarsz, de azt hiszed, nem győzhetsz, Csaknem biztos, hogy nem te leszel a győztes. (...) Az élet csatáit nem mindig Az erősebb, gyorsabb nyeri, És előbb-utóbb az győz, Aki, hogy győzhet, elhiszi."





Folytatva az előző bejegyzésem ,volt olyan,hogy azt mondták egy munkahelyen ,hogy túl öreg vagyok,hát ez aztán nagyon felháborított akkor voltam 43 éves ,ha a munkáltatók gondolkodnának,tudhatnák,hogy ez az a korosztály aki rendesen dolgozik,én már nem megyek szülni,engem még munkára neveltek,semmi bajom a mai fiatalokkal hisz az én lányom is 16 éves .de ki nem tudom rángatni a gép elől,valahol ez a mi hibánk hiszen próbáltunk mindig a kedvükre tenni legyen meg mindenük hisz mi ,mint a mobil telefon,számítógép,internet meg még sorolhatnám a mai dolgokat amibe nekünk nemvolt részünk.


Szóval a sok munka keresés és pofára esés után kezdtem el nézegetni az internet az az a világháló adta lehetőségeket.kipróbáltam egy párat és volt ami jó volt volt ami nem,de egy a lényeg türelem és munka kell hozzá,ha nem ülsz itt és nem csinálod ne is várj eredményt,most amit csinálok ez nagyon bejött ,ajánlani tudom mindenkinek,de ha belefogsz olvas utána ,de majd én is írok róla,A Marketingről ,hogy hogyan kell helyesen csinálni egy ilyen üzletet és befektetés nélkül kapod a jutalékokat,természetesen tenni is kell érte,vannak feladatok amiket elkel végezni ,hiszen a semmiért senki nem fizet.Ha regisztrálsz mindenben szponzorállak hisz nekem is érdekem ,hogy te is rendesen dolgozz és te is keress.És fogsz is mivel ez egy csapat és mindenkinek érdeke ,hogy mindenki keressen mimnél többet,és SIKERES legyen a munkába.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése